Min treningsuke

Hei fine dere. N har jeg laget oversikten over min treningsuke. Stort sett gr det i de samme tingene, men det er veldig greit lage en oversikt for det. Jeg er (som tidligere nevnt) helt avhengig av lage en ca plan p nr og hva jeg skal trene. P denne mten setter jeg av tid til treningen min, s jeg vet at den bli gjennomfrt. Selvflgelig kan det skje endringer i lpet av en uke, men da har jeg hvertfall et utgangspunkt. Jeg er en ivrig syklist p spinningtimene, men har ftt mer og mer sansen for steptimene til Elixia. Step er utrolig gy og utrolig slitsomt, man fr virkelig brukt all energien man har p disse timene. Timen er lagt opp p en fin mte ved at cardio og styrke kombineres. Jeg pleier vre kjempe sliten p hver cardiotopp, s da er det kjempe fint la pulsen synke mens man gjr noen styrkevelser. Personlig pleier jeg stort sett vre helt "dd" nr jeg gr ut av salen etter en snn time. Det er absolutt en veldig effektiv og bra cardio time, s det kan trygt anbefales prve. Etterhvert skal jeg ogs lage plass til litt Yoga p treningsplanen min. Hvis det er noen som trenger tye, s er det meg. Tying er fortsatt ingen favoritt hos meg, men all trening henger sammen og er avhengig av hverandre. Jo mer styrke du trener, jo stivere blir du. Jeg er helt sikker p at man sikkert ogs kan lre seg like yoga etterhvert. Hvordan ser din treningsuke ut?


Hashtags: #helse #livsstil #trening #treningsuke #astridjohansen

Kommenter innlegget

n kommentar

Nikita <3

15.09.2015 kl.18:30

S flink du er :D

Skriv en ny kommentar

Astrid

P bloggen min kan du lese om livet som jusstudent, hverdag, trening, kosthold, interir og mote. Mine tanker, mine ord. Velkommen til min lille verden! Kontakt: astrid_1108@hotmail.com

Translate

Lenker

Instagram @ Astrid1108

Bloggdesign

Kodet og designet av RRH Webdesign.
hits