Ukens treningsplan

God mandag fine dere! Er dere klare for en ny uke? Er det noe spennende som skjer for dere denne uken? Siden det igjen har blitt mandag, kommer ukens treningsplan. Som nevnt mange ganger tidligere, planlegger jeg alltid treningsuken min sndag kveld. Dette er fordi jeg skal kunne ha en ca plan forholde meg til. Selvflgelig kan det forekomme endringer, men jeg har uansett ftt laget meg en ramme som jeg mer eller mindre kan forholde meg til. Det synes jeg er veldig enkelt og greit, s kan jeg ta endringene underveis isfall. Som du ser inneholder denne treningsuken en god del cardiotrening sammen med noen styrkekter. Det er stort sett det som gr igjen i mine treningsplaner, selvom jeg prver gjre treningen litt variert innimellom. Jeg har tenkt komme meg p en yogakt denne uken for mykheten og tyingen sin skyld. Er det noe jeg virkelig har godt av og som jeg desverre gjr altfor sjeldent, s er det nemlig tye. Det er spesielt viktig for holde kroppen i balanse i forhold til styrketreningen. Det er jo ogs en stor fordel og ikke vre for stiv generelt i hverdagen. Slik ser ukens treningsplan ut:

♥ Mandag: Styrketrening
♥ Tirsdag: Cardio step intervall
♥ Onsdag: Styrketrening
♥ Torsdag: Cycling og power
♥ Fredag: Cycling og Yoga
♥ Lrdag: Fri
♥ Sndag: Cardio step intervall

Hvordan ser din treningsuke ut? Hva skal du trene? Hper dere alle sammen fr en helt fantastisk mandag og en god start p uken.

Hashtags: #helse #livvstil #trening #treningsuke #treningsplan #elixia #astridjohansen

Kommenter innlegget

7 kommentarer

Nikita <3

02.11.2015 kl.09:13

Flink du :D

missmommy.blogg.no

02.11.2015 kl.09:35

S flott plan! Du er virkelig flink :) ha en flott dag :)

fitnessbeautyfashion

02.11.2015 kl.10:10

Masse lykke til :)

Bergensergenser

02.11.2015 kl.10:19

En fin treningsplan det der! st p, og ha en fin uke :-D

Tonje Pettersen

02.11.2015 kl.12:27

Pleier ta den treningen litt som den kommer :)

Ha en fin dag videre :)

Charlotte J

02.11.2015 kl.19:16

S flink du er som skriver trenings-plan! Jeg tar det som regel bare som det kommer jeg, men ble motivert av deg n til skrive en plan jeg , og henge p veggen eller noe, s kanskje jeg klarer forholde meg til noe jeg !

I dag har jeg faktisk trent xD Det ble frst en 20-minutters kt med dansing, s avsluttet jeg med 10-min styrkekt! 30 min er ikke allverden, men du s jo hvor drlig trent jeg var p bten, s greit starte rolig! :) <3

Astrid

02.11.2015 kl.20:33

Charlotte J:

Du er flink snuppi, kjempe stolt av deg! Det er supert planlegge/skrive ned trening. Da er det strre sannsynlighet for at det blir gjennomfrt ogs. Synes du var flink p bten jeg, gjennomfrte med stil! 30 minutter er bra og kombinasjonen ogs! Alt er bedre enn ingen ting og man kan f gjort mye p en 30 minutter. St p, jeg heier p deg! :) <3

Skriv en ny kommentar

Astrid

P bloggen min kan du lese om livet som jusstudent, hverdag, trening, kosthold, interir og mote. Mine tanker, mine ord. Velkommen til min lille verden! Kontakt: astrid_1108@hotmail.com

Translate

Lenker

Instagram @ Astrid1108

Bloggdesign

Kodet og designet av RRH Webdesign.
hits